Vanaf oktober geen papieren factuur meer

Een deel van onze huurders betaalt de huur nog niet automatisch. Zij ontvangen iedere maand een factuur via de post. Het sturen van deze brieven kost veel geld en papier. Daarom versturen wij eind september voor de laatste keer een papieren factuur. Vanaf oktober ontvangen deze huurders van ons dus geen factuur meer. Dit betekent dat zij vanaf dat moment zelf moeten zorgen dat hun huur vóór de eerste van de maand op onze rekening staat.

Betaalt u ook nog niet automatisch? Hieronder leest u hoe u uw huur makkelijk kunt betalen.

Hoe kunt u de huur betalen?

U kunt de huur op verschillende manieren betalen:

  • Bij voorkeur laat u het huurbedrag automatisch maandelijks van uw bankrekening afschrijven. Wij kunnen u hiervoor een machtingskaart toesturen. De huur wordt dan de eerste werkdag van de maand automatisch van uw rekening gehaald. U kunt dit nog sneller regelen door in te loggen op uw account bij 'Mijn GroenWest'.
  • Daarnaast kunt u via de mail een AcceptEmail ontvangen. Hierin staat een link waarmee u de betaling via IDeal kunt afronden. Ook hiervoor geldt dat u dit nog sneller kunt regelen door in te loggen op uw account bij 'Mijn GroenWest'.
  • Bent u ingelogd op de Mijn GroenWest omgeving? Dan heeft u ook de mogelijkheid om te betalen via IDeal. Rechts in het menu vindt u 'Mijn financiën' met de eventueel openstaande facturen.

U kunt uw betalingswijze eenvoudig en veilig aanpassen via 'Mijn GroenWest' op deze website.

Klik hier om uw betalingswijze aan te passen.