Regionale klachtencommissie

Heeft u een klacht over Cazas Wonen?
Hiervoor kunt u terecht bij de Regionale klachtencommissie. Deze commissie is onafhankelijk.

Dien altijd eerst uw klacht schriftelijk in bij Cazas Wonen. Heeft u dit nog niet gedaan? Dan kan de klachtencommissie uw klacht niet in behandeling nemen. Cazas Wonen moet namelijk eerst zelf de gelegenheid hebben om op uw klacht te reageren. En deze zo mogelijk op te lossen. Bent u niet tevreden over hoe Cazas Wonen uw klacht afhandelt? Of krijgt u binnen vier weken geen inhoudelijke reactie op uw klacht? Dan kunt u bij de klachtencommissie terecht. Dit kan alleen schriftelijk. Meer informatie kunt u ook op de website van de regionale klachtencommissie vinden, Klachtencommissie Woningcorporaties Regio Utrecht (www.kwru.nl).

Veel gevraagd over Regionale klachtencommissie

Hoe kan ik in contact komen met de Regionale klachtencommissie van Cazas Wonen?

Algemeen

Heeft u eerst uw klacht schriftelijk kenbaar gemaakt bij Cazas Wonen? U kunt alleen bij de Regionale Klachtencommissie terecht als u vindt dat Cazas Wonen uw klacht niet goed heeft afgehandeld.

Bij de Regionale Klachtencommissie kunt u uw klacht schriftelijk indienen. Dit kunt u op twee manieren doen:

1. U kunt op de websit van de Regionale Klachtencommissie het online klachtenformulier gebruiken.

website Regionale klachtencommissie


2. U kunt een brief sturen naar:
Klachtencommissie Woningcorporaties Regio Utrecht
Postbus 8236
3503 RE Utrecht

U krijgt van de Regionale Klachtencommissie binnen twee weken een ontvangstbevestiging.

Mogen jullie mijn contactgegevens doorgeven aan een onderzoeksbureau?

Algemeen

Ja, voor telefonisch marktonderzoek mogen wij uw gegevens doorgeven aan een onderzoeksbureau dat lid is van de MOA, de branchevereniging voor het marktonderzoek.

Heeft u zich geregistreerd bij het Onderzoekfilter en wordt u desondanks benaderd door een marktonderzoekbureau voor een onaangekondigd telefonisch marktonderzoek? Dan kunt u een klacht indienen bij Beroepscommissie Consumentenklachten van de MOA. Stuur uw klacht naar onderzoekfilter@moaweb.nl o.v.v. naam van het bureau, de datum wanneer er is gebeld en het onderwerp van het onderzoek.