Lampen en verlichting

Onderstaand ziet u de veelgestelde vragen over (buiten-)verlichting.

Veel gevraagd over Lampen en verlichting

Ik heb een vraag over (buiten-) verlichting /buitenlampen.

Wij hebben vier soorten buitenverlichting

  1. Verlichting in gestapelde bouw dus algemene verlichting. Wij vervangen de lampen en repareren deze als ze stuk zijn. U kunt een reparatieverzoek indienen via deze link: Indienen Reparatieverzoek
  2. Lampen / buitenverlichting bij eengezinswoningen zijn zelf te vervangen/repareren door de huurder, op hun eigen kosten. 
  3. Voor achterpad-verlichting zijn vaak afspraken gemaakt per complex. U kunt uw reparatieverzoeken doorgeven aan GroenWest, wij zoeken dan uit of de reparatie voor ons is of voor u. U kunt een reparatieverzoek indienen via deze link: Indienen Reparatieverzoek
  4. Als er noodverlichting moet worden gerepareerd, dan kunt u dit doorgeven aan ons. U kunt zien of het noodverlichting is als er een rood of een groen lampje brandt.  De noodverlichting wordt jaarlijks gecontroleerd door firma Van den Pol. U kunt een reparatieverzoek indienen via deze link: Indienen Reparatieverzoek

LET OP: Controleer eerst of een eventuele stekker goed in het stopcontact zit. Het wil nog wel eens voorkomen dat de stekker er niet goed in zit.

Als de verlichting binnen in uw woning niet werkt, dan zult u dit zelf  moeten verhelpen. Hiervoor komt GroenWest niet bij u langs. Als het probleem in de bedrading zit, dan kunt u, alleen als u lid bent van het Serviceabonnenment, een reparatieverzoek bij ons indienen. 

Kiss-systeem (automatische lichtschakelaars) aan de Adriaan van Ostadestraat in Woerden

De Adriaan van Ostadestraat in Woerden is uitgevoerd met het Kisssysteem, dat zijn draadloze lichtschakelaars met sensoren. Als die defect raken, kan dat alleen door speciaal opgeleid personeel worden gerepareerd en dan ook nog alleen met de juiste soft-ware. Wanneer er storing is, kunt u zelf de batterij vervangen. Als dit niet lukt, dan zullen we dit aan de aannemer doorgeven.

Ik zie dat de lantaarnpaal het niet doet bij ons op de gemeenschappelijke parkeerplaats van de VvE, dus geen openbare weg, waar kan ik dit melden?

U kunt hiervoor contact met ons opnemen via e-mailadres: info@groenwest.nl, via telefoonnummer: 088-0129000 of via WhatsApp.. Wij zullen de VvE beheerder vragen om dit op te lossen.