Klantenpanel en enquêtes

Cazas Wonen wil graag met haar huurders in gesprek. Een klantenpanel bestaat uit een aantal mensen en kan voor een bepaald onderwerp één of meerdere keren bij elkaar komen. Tijdens dit klantenpanel krijgen we een goed beeld van uw wensen en verwachtingen. Deze informatie helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. Ook sturen we soms enquêtes of kunt u benaderd worden namens KWH. Wij hopen dat u de tijd en moeite wilt nemen om hieraan mee te doen. Uw mening is belangrijk voor ons!

Veel gevraagd over Klantenpanel en enquêtes

Ik heb een enquĂȘte ontvangen van het KWH over een reparatie. Waar gaat dit over?

Algemeen

Het is voor ons belangrijk dat onze huurders tevreden zijn. In hoeverre slagen wij hierin? Dat horen we graag van u! Daarom laten we onderzoek uitvoeren. U kunt daarvoor per e-mail een vragenlijst ontvangen of u kunt gebeld worden.  

KWH voert dit onderzoek uit
KWH, het kennis- en kwaliteitscentrum voor woningcorporaties, voert het onderzoek voor ons uit. In de vragenlijst staan vragen als:

  • Vindt u dat u snel wordt geholpen als u ons belt of een e-mail stuurt?
  • Bent u tevreden over hoe reparaties worden uitgevoerd?
  • Is informatie die u zoekt makkelijk te vinden?
  • Wat vindt u het belangrijkst wanneer er onderhoud wordt uitgevoerd?

Uw mening telt!
Ontvangt u een vragenlijst of wordt u gebeld, dan stellen we het zeer op prijs als u aan het onderzoek meewerkt. Hoe meer huurders ons laten weten of ze tevreden zijn over onze dienstverlening, hoe meer wij onze dienstverlening kunnen verbeteren en kunnen afstemmen op wat u belangrijk vindt.

Meer informatie?
Op www.kwh.nl vindt u meer informatie over KWH.

Ik krijg een foutmelding bij het invullen van een enquete via de e-mail. Wat kan ik doen?

Algemeen

Helaas kunnen wij hier niks aan doen, de enquete wordt door een extern bureau uitgevoerd. Als u toch uw bevindingen met ons wilt delen, dan ontvangen wij dit heel graag via de e-mail. U kunt dit mailen naar info@cazaswonen.nl. Bij voorbaat dank hiervoor.