Ik heb een enquĂȘte ontvangen van het KWH over een reparatie. Waar gaat dit over?
Algemeen
Het is voor ons belangrijk dat onze huurders tevreden zijn. In hoeverre slagen wij hierin? Dat horen we graag van u! Daarom laten we onderzoek uitvoeren. U kunt daarvoor per e-mail een vragenlijst ontvangen of u kunt gebeld worden.
KWH voert dit onderzoek uit
KWH, het kennis- en kwaliteitscentrum voor woningcorporaties, voert het onderzoek voor ons uit. In de vragenlijst staan vragen als:
- Vindt u dat u snel wordt geholpen als u ons belt of een e-mail stuurt?
- Bent u tevreden over hoe reparaties worden uitgevoerd?
- Is informatie die u zoekt makkelijk te vinden?
- Wat vindt u het belangrijkst wanneer er onderhoud wordt uitgevoerd?
Uw mening telt!
Ontvangt u een vragenlijst of wordt u gebeld, dan stellen we het zeer op prijs als u aan het onderzoek meewerkt. Hoe meer huurders ons laten weten of ze tevreden zijn over onze dienstverlening, hoe meer wij onze dienstverlening kunnen verbeteren en kunnen afstemmen op wat u belangrijk vindt.
Meer informatie?
Op www.kwh.nl vindt u meer informatie over KWH.