Algemeen GroenWest

Iedereen verdient een stevige thuisbasis. Daarom maken wij wonen in het Groene Hart betaalbaar en steunen wij kwetsbare doelgroepen met passende woningen. Wij gaan hierbij zorgvuldig om met ons maatschappelijk kapitaal. Samen met onze partners zetten wij ons in om dit te realiseren. Het werkgebied beslaat het hele westelijk deel van de provincie Utrecht. 

Veel gevraagd over Algemeen GroenWest

Hoe activeer ik of log ik in op mijn account bij Mijn GroenWest?

We leggen het stapsgewijs uit:

Inloggen als u uw account al geactiveerd heeft

  • Stap 1
    Ga via Mijn GroenWest (rechtsboven op de menubalk van de Homepage) naar 'Naar Mijn GroenWest'.
    U bent nu op het inlogscherm van Mijn GroenWest.
  • Stap 2
    Vul uw e-mailadres in.
    Vul uw zelf aangemaakte wachtwoord in.
    Klik op inloggen.

Eerste keer inloggen? Volg dan de volgende stappen:

  • Stap 1
    Ga via Mijn GroenWest (rechtsboven op de menubalk van de Homepage) naar 'Naar Mijn GroenWest'.
    U bent nu op het inlogscherm van Mijn GroenWest.
  • Stap 2
    Heeft u nog geen account? Dan kunt u deze eenvoudig zelf aanmaken door te klikken op 'zelf aanmaken'. Vult u het invulscherm in. Vul de activatiecode in. Dit zijn de laatste vijf cijfers van het bankrekeningnummer dat u gebruikt om uw huur te betalen.
  • Stap 3
    In het volgende scherm voert u uw gegevens in.
    Maak uw eigen wachtwoord aan.
    Uw wachtwoord heeft minimaal 6 tekens, waaronder 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer.
    Klik op ‘Activeren’.
    Uw account op Mijn GroenWest is geactiveerd!
    U ziet daarvan een bevestiging in beeld.
    Klik op de knop ‘Verder’ en u komt terecht op uw Mijn GroenWest pagina.

Wat gebeurt er met Mijn-GroenWest account als er een naamswijziging plaatsvindt (relatiebeƫindiging of overlijden)?

Zorg dat alleen u toegang heeft tot uw eigen gegevens!
Zodra de naamswijziging heeft plaatsgevonden, dan kan de vertrekkende huurder zijn of haar gegevens niet meer inzien, deze zijn de dag na de wijziging geblokkeerd. De achtergebleven huurder raden wij aan om het wachtwoord of e-mailadres te wijzigen, zijn of haar gegevens zijn natuurlijk nog wel te zien. Zie onderstaande voorbeelden.

Situatie 1: E-mailadres vertrekkende huurder
Is uw account bij Mijn GroenWest aangemaakt op het e-mailadres van de vertrekkende huurder? Wij adviseren u om een nieuw account aan te maken. Dit kunt u doen door op website GroenWest onder het tabblad Mijn GroenWest te klikken op de link “zelf aanmaken”. Zorg er wel voor dat u eerst uw juiste e-mailadres bij uw profielgegevens heeft ingevuld. 

Situatie 2: E-mailadres achtergebleven huurder
Is uw account bij Mijn GroenWest aangemaakt op uw eigen e-mailadres, dus dat van de achtergebleven huurder? Wij adviseren u het wachtwoord van uw account te wijzigen. Dit kunt u doen door op website GroenWest onder het tabblad Mijn GroenWest op “Ik ben mijn wachtwoord vergeten” te klikken en de instructies te volgen.

Ik kan niet inloggen op Mijn GroenWest, ik krijg een foutmelding. Wat kan ik doen?

Als u voor de eerste keer inlogt, controleer dan goed of uw e-mailadres en de laatste 5 cijfers van uw bankrekeningnummer waar u de huur mee betaalt juist zijn ingevuld.

Het is belangrijk dat u de gegevens gebruikt die bij ons bekend zijn, zoals uw e-mailadres of bankrekeningnummer. Als deze gegevens nog niet in ons syteem bekend zijn, dan kunt u dit aan ons doorgeven via 088-0129000. Wij kunnen de gegevens aanpassen in ons systeem. U kunt uiterlijk na 2 werkdagen uw account activeren op Mijn GroenWest.

Ik heb een nieuw e-mailadres. Hoe kan ik deze gebruiken voor Mijn GroenWest?

Log eerst nog in met uw oude e-mailadres op Mijn GroenWest.
Ga naar Mijn instellingen en geef uw nieuwe e-mailadres door. U krijgt een bevestiging op u nieuwe e-mailadres. Klik op de link in de bevestiging en u logt in met uw nieuwe e-mailadres.

Wat zijn de contactgegevens van de gemeentes waarin GroenWest werkt?

  • Gemeente Woerden 0348-42 89 11 
  • Gemeente Montfoort 0348-47 64 00 
  • Gemeente De Ronde Venen 0297-29 16 16 
  • Gemeente Utrecht 030-286 00 00

Gemeente Utrecht: www.utrecht.nl
Gemeente De Ronde Venen: www.derondevenen.nl
Gemeente Montfoort: www.montfoort.nl
Gemeente Woerden: www.woerden.nl

Ik wil graag een compliment geven. Waar kan ik dat doen?

U kunt via de volgende link uw compliment aan ons geven: Compliment geven. Bedankt!

Vul hier uw mening in over ons Huurdersportaal

Wij horen graag uw mening over het huurdersportaal. Op deze manier kunnen wij ons blijven ontwikkelen om u zo goed mogelijk te helpen.

Mening Huurdersportaal

Wat gebeurt er met mijn account als ik de huur heb opgezegd?

Eén dag na beëindiging van het huurcontract wordt het account geblokkeerd.

Ik zou graag stage willen lopen of willen solliciteren bij GroenWest. Hoe kan ik dit doen?

U kunt een e-mail sturen naar sollicitatie@groenwest.nl. In de e-mail voegt u uw CV toe en geeft u aan naar wat voor een stage u op zoek bent en aan welke voorwaarden deze moet voldoen, of naar welke functie u wilt solliciteren.

Wat kan ik allemaal zien en doen met mijn account op Mijn GroenWest?

Regel snel, gemakkelijk en veilig zelf uw huurzaken op een moment dat het u uitkomt.
Op deze omgeving kunt u onder andere:

• Uw persoonlijke gegevens inzien en wijzigen
• De gegevens van uw woning bekijken
• Uw huur betalen
• Een betaalafspraak maken
• Een betalingsregeling treffen
• Uw betaalwijze aanpassen
• Een compliment geven
• Glasfonds en/of Serviceabonnement afsluiten
• Uw huur opzeggen
• Niet tevreden? vul het hier in: 
• Overlast melden
• Reparatieverzoek indienen
• Woningruil aanvragen

Hoe gaat GroenWest om met privacy?

GroenWest gaat zorgvuldig om met privacy. Op deze pagina leest u hier meer over.